Selekään lissää lihhaa!


Eilen oli jumppa vuorossa selkä/takaolat ja vatsat.Voimaviikolla mennään.

Treeni  meni jotakuinkin näin:
Ylätalja eteen  4×6 (3 lämmittely sarjaa alle) vika sarja pudotuksilla
Ylätalja kolmiokahva  3×8 (vika sarja pudotuksilla)
Pull down 4×8-10
Alatalja (kolmio) 3×6-8 (2 sarjaa pudotuksilla)
Puolikas mave 4×6-8
Supersarjana:
Takaolat taljassa narulla 3×8 +ks  3×10
Supersarjana:
Vatsarutistus lisäpainolla 4×15 ja Sivulankku 4×12
Vatsat pallon päällä 4×30
Jokaiseen treenikiertoon muutan 1-2 liikettä. Joka tuo vaihtelua treeniin ja antaa uutta ärsykettä lihakseen.  Voimaviikko on siitäkin syystä kiva kun sillä viikolla tehdään pudotussarjoja joista erityisesti tykkään.
Muutama kuva tuli räpsittyä jotta näkisin paremmin mitä sinne selkä puolelle kuuluu.  Kyllä sinne vaan lihaa tarvitaan takoa vielä. Leveyttä lisää ja filettä lisää. Vaikka toki nään muutoksia sinne tulleen mutta en ole siihen läheskään tyytyväinen. Sitten kun vyötärö alkaa kaventua näkee tietysti paremmin selän leveyden.Nythän olen semmoinen tasapaksu pölkky :)
Kävin muutama viikko sitten Inbody mittauksessa jossa olin käynyt 6kk sitten ottamassa lähtö mittaukset. Painoa oli tullut 3,8kg ja puhdasta lihasmassaa 1,6kg joka tuntuu vähältä mutta on todellisuudessa ihan hyvä määrä jos ajattelee, että  tavoitteellisesti treenaava nainen voi saada n.3kg lihasmassaa vuodessa. Rasvaa oli kertynyt 900g joka yllätti. Luulin, että olisi tullut enemmänkin. Nestettä kehossa oli enemmän kun lähtömittauksissa ja siltä se kyllä tuntuukin. Olo on ollut melko nesteinen. Siihen vaikuttaa tietysti hiilareiden lisääminen joka sitoo nestettä. Sain valkulta vielä uuden ruokavalion viimeisen 4 viikon ajalle ennen diettiä. Ruokaa siis lisättiin VIELÄ!  Toivotaan, että tämä lisäys antaa vielä toivotun lisäbuustin.  Ensimmäiset kaksi päivää tuntui ruuan kanssa taas siltä, että mä halkeen. En pysty vetämään sapuskaa tuota määrää. Mutta  jo kolmantena päivänä eväs uppos mukisematta alas ja nälän tunne on jälleen kanssani. Luulen, että lisäyksen myötä aineenvaihduntani pärähti taas kovemmille kierroksille. Treenikin on rullannut mukavasti viimeiset viikot ja palautuminen on optimaalista.
Ilolla kohti viikonloppua!