Takapakki selätetty

Niin on taas yksi pieni ”takapakki” saatu voiton puolelle. Kuume selätetty ja pikku hiljaa päästy palailemaan raudan syrjään kiinni. Ei vielä täydellä teholla mutta parempaan päin. Kovat aerobiset on vielä toistaiseksi pakko ollut jättää pois mutta ne olen koittanut kompensoida pituudessa. Viikko salilta pois ja aerobiset ihan minimissä oli melko kovaa pääkopalle. Toisaalta, kyllä ihminen on tyhmä kun ei osaa olla muutamaa päivää paikallaan ja nauttia siitä. Vaikka ymmärtääkin sen tosiasian, että keho tarvitsee lepoa ja erityisesti dietillä se on melkosen tärkeä osa tätä koko touhua.Noh, nyt on maattu! Dietti viikkoja takana 10 ja reipas 5kg kevyempi olemus ja toinen mokoma olisi edessä päin. Eli puoliväliä mennään.
Hiukan tuossa sairastellessa alkoi kummittelemaan se ajatus, että ehdinkö mä kisakuntoon? Vielä on paljon tekemistä ja laardin sulamisen eteen pitää tehdä todella kovaa duunia. Perse ja jalat on mielestäni mun heikkous. Siihen tarviaa panostaa nyt oikein tosissaan. Mutta kyllä se melko runtua tulee saamaankin niinkun on saanut tähänkin asti.Mutta, alusta asti olen sanonut,että jos mä en ehdi kisakuntoon minä en lavalle nouse. Vaikka siinä päätöksessä olisikin pureskeltavaa. Vaikka päämäärä ja tavoite onkin nyt syksyn kisat ei mulla silti ole sinne itse kisaan niin suuri polte että nousisin lavalle puolikuntoisena. Mulle tämä itse arkinen aherrus lajin parissa on se mistä mä nautin ei niinkään se lavalla pullistelu. Ilman päämäärää ei ole kehitystä joten se on mun päämäärä joka luo motivaation puristaa itsestään aina vähän enemmän. Kisa on piste iin päälle siihen mitä ollaan ehditty saavuttaa ja rakentaa. Uskon myös, että se fiilis lavalla tulee olemaan mitä upein kun sinne asti on päässyt. Tämä lajihan on loputon suo. Koskaan et tule valmiiksi. Aina voi parantaa ja aina olet itsellesi ”keskeneräinen” jollain osa alueella.
Niin pitkään kun kunnianhimo säilyy niin pitkään tulet kehittymään.
 Mutta, mulla on loistava valmentaja joka kyllä kertoo olenko mä valmis vai en ja siihen mä luotan ihan täysin.Nyt vaan täytyy keskittyä omaan tekemiseen ja painaa kaasua heti kun keuhkot sen sallii. Ettei nyt vielä hommata sitä sydänlihastulehdusta :)

Selkäjumppaa
Aamu aerobista. Mä tykkään käyttää kahvakuulia cardio treeneissä.
Hyvinkään torikeskuksen sali 7.30. Sai olla ihan rauhassa :)
 On muuten tosi mukava sali treenata ja asiakaspalvelu on rentoa ja ystävällistä.